آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

شروع سالی دیگر در کنار قند عسلم

1395/1/16 13:22
نویسنده : مامان آروین
484 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای تصاویرمتحرک -ziba-gifs.mihanblog.com

متن متحرک سال نو, نوشته متحرک سال نو مبارک, متن متحرک نوروز, جداکننده متن عید نوروز, عکس و متن متحرک سال نو

1

سلام به روی ماه گل پسرم، سلام شیطونک دوست داشتنیه خودم.

همین طور سلام به دوست جوووونای گل و مهربونم.

از صمیم قلب خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخندهای مکرر تکرار شود و هر آن چه به دل آرزویش را دارید بی بهانه از آن شما باشد

دعایتان می کنم به خیر

نگاهتان می کنم به پاکی

یادتان می کنم به خوبی

هر جا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم

لحظه هایتان بهاری

لباتون خندون

دلتون شاد

روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی

سال نو تون هم مبارک جشن

آروینم، تموم زندگیم از این که یک سال دیگه رو هم با شادی در کنار هم شروع کردیم خداوند رو هزاران هزار بار شاکرم. امسال تو بزرگ تر و فهمیده تر شدی برای همین تخم مرغ های سفره هفت سین رو خودت رنگ کردی و خیلی از این کار لذت بردی.

ابتدای کار:

2

3

و در آخر:خندونک

4

5

اینم یک پدر و پسر خوش تیپ در اولین دقایق سال 1395 زیبا

6

7

7

8

در پست بعدی با سفرنامه نوروز 95 بر می گردم.چشمک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ارزو
16 فروردین 95 14:15
سلاااااااااااااااااام.به به به به.چه سفره هفت سین خووشگلی.چه خانواده خوووش تیپی.انشالله که همیشه شادوسلامت درکنارهم زیر سایه امام زمان باشید وخنده هیچوقت ازروی لباتو کنار نررره.من بی صبرانه منتظر دیدن پست سفرنامه نوروزی هستمممم رااااااااااستی دیروز رفتم سونو گرافی نی نیم دخملههههههههههه. امااینقد تبلم که هنوز وبلاگشو درست نکردم
مامان آروین
پاسخ
سلام ممنونم خانومی از این همه لطفت. بهت تبریک می گم بابت دخملی، امیدوارم به سلامتی بیاد بغلت و شما هم یه خانواده سه نفره خوشبخت بشین.