آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

روز بزرگداشت عطار نیشابوری

1395/1/30 11:28
نویسنده : مامان آروین
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل و دوست داشتنیه خودم.

روز بزرگداشت عطار نیشابوری رو به اتفاق همکاران رفتیم در کنار آرامگاه این شاعر و عارف به نام.

چون می دونستم اگه تو رو با خودم ببرم حسابی بهت خوش می گذره، از اداره رفتم دنبالت و با هم رفتیم و تو هم مثل همیشه کلی بازی و شیطنت کردی نفس من.

 

از مورچه بازی در کنار آرامگاه عطار گرفته:خندونک

1

2

تا آب بازی در کنار آرامگاه کمال الملک، نقاش بزرگ ایران: چشمک

4

5

6

1

و این هم آخرین عکست عشق مامان: بوس

9

پسندها (3)

نظرات (3)

ظروف چيني
1 اردیبهشت 95 12:26
مطالب شما بسيار جذاب است
مامان آروین
پاسخ
ممنونم.
مامان جونم
6 اردیبهشت 95 9:28
سلام دوست و همشهری خوبم خدا اروین جان را حفظش کند به ما هم سربزنید
مامان آروین
پاسخ
سلام عزیزم. باشه حتماً
ناهید
11 اردیبهشت 95 12:29
پارسال همین موقع ما مشهد بودیم و مقبره کمال الملک و عطار نیشابوری و... رو هم زیارت کردیم. دیدن عکسهای شما باعث یادآوری خاطراتمون شد. خیلی خوب وبلاگ پسرتونو مدیریت میکنید.من هنوز پست تولد علی سینا رو نذاشتم.
مامان آروین
پاسخ
سلام خوشحالم که پست من باعث یادآوری خاطرات قشنگتون شده.