آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

آرام جانم، آروینم، تولدت مبارک

1395/2/11 8:20
نویسنده : مامان آروین
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس
تا تو هستی و چشمات، بهونه س واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس


تولدت مباااااارک قند عسلم

 

2

گل پسرم، فرشته ی کوچیک زندگی من، وجودم لبریز از شوق بودن توست،

چنان سرشارم از بودنت که فقط خدا می دونه. آرام جونم، بهترین ها رو در روز تولدت برات آرزو دارم. همیشه شاد باشی و سالم و خوشبخت نفس من.

3 سالگیت مباااااااارک

پسندها (4)

نظرات (9)

ناهید
11 اردیبهشت 95 12:25
سلام به به چه روزی هم رسیدم.تولد گل پسرمون مبارک باشه... خدا حفظش کنه...انشاالله دامادیش... ببخشید تازه تبریک عیدتونو دیدم.امیدوارم سالیان سال با سلامتی و دلی خوش کنار خونوادتون خوشبخت باشید.ممنونم از محبتتون
مامان آروین
پاسخ
سلام ، مرسی خانومی خیلی لطف داری.
مامان فدیا
11 اردیبهشت 95 13:43
مبارک باشه پسر قشنگ
مامان آروین
پاسخ
ممنونم خانومی
مامان جونم
17 اردیبهشت 95 16:03
سلام تولدت مبارک عزیز خاله
مامان آروین
پاسخ
سلام ممنون خانومی
مامان فدیا
18 اردیبهشت 95 10:52
به به مبارک باشه پسر قشنگ
مامان آروین
پاسخ
ممنون
arezo
22 اردیبهشت 95 13:24
سلاااااااااام.وااااااااااااااااااای من چقد دییر رسیدم.همه کیک هاروخوردین کهدوستم تولد اروین جون مبارک باشه.انشالله تولد 120 سالگیش.این مدت بازهمسری لب تاپ روبرده بود شرکت ومن نتونستم بیام سربزنم.ببخشید که تولد گل پسر رو باتاخیر تبریک گفتم.ازطرف من ببوسش
مامان آروین
پاسخ
سلام قربونت آرزو جون. ان شاالله تولد نی نی خودت.
fatemh
23 اردیبهشت 95 10:00
توجه توجه اگه می خوای عکس کودکتو توی قاب بگیری یا اسمشو درست کنی تو قسمت نظرات بهم بگو ممنون نمونه هاشم یکی براتون گذاشتم
مامان آروین
پاسخ
ممنون
شاپرک مامی
23 اردیبهشت 95 17:18
تولدت مبارک گل پسری
مامان آنیسا
25 اردیبهشت 95 8:37
آروین جونم تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی
مامان آروین
پاسخ
ممنونم خانمی.
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:28
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مامان آروین
پاسخ
ممنونم.