آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

آروین من در خونه

1395/3/24 12:38
نویسنده : مامان آروین
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، نفسم، عمرم

نازپسرم امروز اومدم تا یه پست بذارم از کارها و بازی هایی که معمولاً در خونه انجام می دی. این روزا که هوا خوبه خیلی وقت ها می ریم بیرون ولی وقت هایی رو هم که در خونه هستیم بیکار نمی شینی و یا خودت بازی می کنی یا با من و بابایی. یکی از بازی هایی که خیلی علاقه داری بازی با لگو هست. چون دیدم به لوگو خیلی علاقه داری رفتم و یکی دیگه مثل قبلی خریدم آخه همیشه وقتی همه لگوهات رو روی هم می چیدی می گفتی حالا چی کار کنم. دیشب با بابایی یه برج بلند درست کردین ولی تا اومدم عکس بگیرم برج به دست شما گل پسر فرو ریخت.دلخور

البته مامان عکاست همیشه آماده عکس گرفتنه، مثل این عکس ها که مربوط به بازی با بدمینتون و بادکنک می شه که خیلی این بازی رو دوست داری.

1

2

3

4

و مثل همیشه عاشق رقصیدنیخندونک

4

5

6

و البته عاشق بازی با رنگ:

8

9

10

11

آروین گلم، مدتیه که با ماشین هات بیشتر سرگرم می شی. عکس اولی مربوط به قبل هست ولی دومی جدیده.

12

13

این مدل لگو هم بیشتر برای درست کردن کلبه جنگلی هست ولی تو گل پسر چند تا چیز رو خیلی دوست داری باهاشون درست کنی مثل چکش، ماشین و تفنگ که عاشقشی. اون روزم شمشیر درست کردی یکی برای من، یکی برای خودت و کلی شمشیربازی کردیم.چشمک

14

15

اینم نمونه ای از آموزش راست و چپ و مرور اشکال:

16

این قدر به راکت و توپ علاقه داری که به بابایی گفتی برات با خمیر راکت و توپ درست کنه.

17

19

20

قند عسل مامان

این گونه نگاه های معصومانه ات تکرار نخواهد شد،
این گونه زیبا خندیدنت تکرار نخواهد شد،
این گونه شیرین سخن گفتنت تکرار نخواهد شد،
فــردا ؛ تنها در قاب خاطراتمان خواهیم توانست این روزها را به تماشا بنشینیم.
تمام لحظه ها دلتنگ توام ، حتی آن زمانی که در آغوشم می فشارمت چرا که می دانم این روزها تکرار نخواهند شد.

محبت  دوستت دارم  محبت

پسندها (1)

نظرات (0)