آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

اولین گام در راه علم

1395/7/27 0:9
نویسنده : مامان آروین
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم، نفسم، تموم دنیای من

نمی دونم از کجا برات بگم. مدتیه نتونستم بیام خاطرات قشنگمون رو بنویسم. گل پسرم مامانی با پست جدیدی که در اداره بهش دادن این قدر سرش شلوغ شده که حتی نمی تونه به وبلاگت سر بزنه.

هر چند ما آدما خودمون رو با شرایط جدید سازگار می کنیم. گل پسرم ابتدای همه ی کارها اولش سخته برای مامانی هم همین طوره.

جیگر مامان، گام اول هم برای تو در راه طولانیه کسب علم و دانش بسی سخت و دشواره.

من و بابایی به خاطر این که تو گل پسر بتونی دوست های زیادی پیدا کنی و شاد باشی تصمیم گرفتیم که بری مهد کودک. خیلی تحقیق کردم تا این که بالاخره مهدکودک طراوت رو انتخاب کردم. تابستون مامان جون یک ساعتی تو رو برد اون جا و تو بدون مامان جون در مهد موندی و وقتی اومد دنبالت کلی خوشحال بودی. ما هم خوشحال که گل پسر بدون گریه در مهد می مونه.

هفته اول مهر به سفارش مدیر مهد کودکت تو رو نبردم. روز اولی که بردمت اون جا، باورم نمی شد که بدون هیچ گونه گریه و زاری خداحافظی کردی و خوشحال رفتی. این عکس رو همون روز اول جلوی مهدکودکت ازت گرفتم:

1

ولی از روز دوم از لحظه بیدار شدنت گریه کردی و گفتی من مهد نمی رم. ازت پرسیدم چرا نمی ری؟ گفتی چون معلممون بلند بلند شعر می خونه من سرم درد می گیره. روز بعد هم گفتی خاله سمانه همش می گه بشین، بشین. ازت پرسیدم به تو می گه بشین؟ گفتی نه به بچه ها.

برات توضیح دادم که اگه نگه بشین کلاس شلوغ می شه ولی تو همچنان گریه می کردی. یک روز رفتم با مدیر و معلمت صحبت کردم. معلمت گفت آروین اومده بهم گفته که وقتی بلند می گی بشین من می ترسم. با خودم گفتم شاید مشکل از معلمت باشه یک شب با مدیر صحبت کردم گفت پیگیری می کنه.

بنده خدا گفت معلمتون همین طوری که صحبت می کنه آرومه چه برسه به این که داد بزنه. 

خلاصه قند عسلم از اون جایی که ظهرها که از مهد برمی گردی خیلی شاد و خوشحالی با یک روان شناس کودک صحبت کردم گفت به خاطر این که از یک محیط خلوت وارد محیط شلوغ شدی برات سخته تا عادت کنی و چون صبح ها صحبت های من و بابایی هیچ اثری نداره قرار شد تا یه مدتی اصلاً توجه نکنیم گریه می کنی. حالا باید یکی دو هفته ای صبر کنم تا ببینم چی کار کنم. خیلی دوستت دارم نفسم و وقتی این طوری صبح ها گریه می کنی خیلی غمگین می شم.

عشق مامان ،مدیرتون هر روز ازتون عکس می گیره و در کانال تلگرام می ذاره.

2

3

اینم اولین تکلیفی هست که انجام دادی. دقتت عالیه گل پسرم.بوس

4

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)