آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

عکس های آروینم در 9 ماهگی

1392/11/27 11:05
نویسنده : مامان آروین
313 بازدید
اشتراک گذاری

 آروین گلم قبلاً کارهایی رو که در ٩ ماهگی انجام می دادی برات نوشتم. در این پست قصد دارم حالت های مختلفت رو هنگام عکس گرفتن بذارم. راستی دیشب حسابی مامانی و بابایی رو غافل گیر کردی. من در آشپزخونه داشتم به کارام می رسیدم و تو کنار بابایی بودی که گفتی بابا و بابایی حسابی ذوق کرد. من حسودی کردم و گفتم آروین پس من چی؟ با کمال تعجب دیدم چند دقیقه بعد گفتی ماما. الهی قربونت برم که هوای هر دومون رو داری. 

آروین پسر گل مامان

آروین1

 

آروین 2 

آروین در حال شنا ( مامان جون چرا روی زمین؟!)

آروین3

 

4

 آروین در حال لوس کردن ( به قول آقا جون: لوسان لوسان می کنی باز!)

5 

آروین در حال التماس و البته لوس کردن ( برای چی؟)

39

 

برای صاحب شدن همین گل سر!

38

 

آروین، خوشحال از تصاحب گل سر ( مامان جون خدا رحم کرده پسری!)

40

  

آروین با ژست هندی ( وا خدا!)

6

 

گل پسر در حال تماشای تلویزیون

 

 8

 

آروین و آرشیدا در حال تماشای لوستر ( طبق معمول)

7

 

آروین در حال کندن گل و البته خوشحال ( اگه مامان جون این عکسو ببینه!)

9

 

گل پسر در حال رقص روی تخت. (سبک جدیده ها!)

20

 

آروین روی مبل بابایی ( مثل همیشه)

10

 

آروین در حال بوسه گرفتن از بابایی

11

 

12

 

آروین در حال شلیک شدن به سمت مامانی ( امان از بابایی که همیشه تو رو به سمت من شلیک می کنه و می گه: آروین مامانو بکش و تو هم می خندی! فکر کن!)

13

 

آروین روی برج بابایی

14

  

آروین در حال کتک خوردن

15

 

آروین در ماشین ( با کلاه و بی کلاه، فرقی نداره، آروین آروینه!)

17

 

18

 

آروین و بهار جون (دختر عمه گلش)

22

 

23

 

24

 

آروین تنها روی تخت مامان جون اینا ( بهار جون داره آروین رو می خندونه)

25

   

گل پسر در حال اکتشاف کف دست ( الان چند ماهه مامان جون داری کف دستت رو کشف می کنی!)

27

 

آروینم در حال اکتشاف روی دست ( این یکی جدیده!)

28

 

آروین در حال فکر کردن به این که ، کی اینو اینجا چسبونده!

26

 

قند عسل در حال تمرین کاراته!

30

 

و حالا در حال خجالت کشیدن از تموم کارهایی که کرده!

31

 

آروین طبق معمول در حال خوردن دستاش

33

 

34

 

35

 

بابا کوتاه بیا!

36

 

البته گل پسرم می دونم حق داری، در این عکس چهارتا دندونی که داری در می یاری معلومه، حتماً خیلی اذیت می شی.

32

 

آروینم در حال بازی با پا به جای بازی با عروسک ( در پست بعدی کاملاً توضیح می دم چرا با عروسکت بازی نمی کنی.)

37

 

الهی مامان فدات شه...

41

 

اینم آخرین عکس که از قبل جا مونده و من خیلی دوستش دارم.

42

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)