آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

تولد دوست داشتنی ترین هدیه خدا، آرشیدا جونم

1392/11/6 11:12
نویسنده : مامان آروین
311 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد آرشیدا خواهرزاده ی عزیزم بود. آرشیدای گلم در 27 دی ماه یک ساله شد ولی به خاطر عمل بابا تولدش عقب افتاد. اینم عکسای دختر گلمون،

آرشیدای گلم

آرشیدای گلم2

اینم کارت دعوت تولد آرشیدا جونمه. خاله قربونت بره که این قدر بانمکی...

کارت دعوت

پسر گلم در تولد آرشیدا به تو هم حسابی خوش گذشت به خصوص وقتی در ماشین آرشیدا سوار شده بودی. این عکسا رو از زبون خودت می ذارم تا ببینی چه قدر شیطنت کردی.

چه همه کادو!!!!!!!!!!!!!!!

کادو

کادو 2

خوب! اینم برای من...

عروسک

خوب حسرت خوردن برای این همه کادو بسه، دیگه بریم...

رانندگی

بذار آینه بغلش رو درست کنم...

آینه

خوب، آماده... حرکت...

راه افتادن

راه افتادن 2

پس چرا نمی ره!!!

راه نمی ره 

پسرکم ، آخرشب وقتی آقایون اومدند، اومدم از تو و بابایی یه عکس 2 نفره بگیرم دایی امیر سریع خودش رو به کادر دوربین رسوند و حواست رو پرت کرد و این شد عکس دو نفره!

امیر

بابایی گفت در حال بوسیدنت ازش عکس بگیرم، عمو سریع خودش رو رسوند که من ببوسم و باز این شد عکس دو نفره!!!

عمو

بعد دیدم عمو رفت گفتم حالا یه عکس دو نفره، باز یه دست اومد... و تو هم که دیگه خسته شده بودی عکس گرفتن تعطیل شد...عصبانی

دست

بعد تونستم یه عکس دو نفره از تو و دایی امیر بگیرم. البته تو دیگه حسابی خسته شده بودی. راستی دیروز دایی امیر با کوتاه کردن اون همه مویی که داشت ، ما رو حسابی غافل گیر کرد.

دایی

 و در آخر یه عکس سه نفره از خانواده سه نفره ی ما...

سه نفره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)