آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

ماما گفتن گل پسر

1392/9/12 13:22
نویسنده : مامان آروین
263 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم 11 آذر که 7 ماهت تموم شده بود، بعد از کارم اومدم دنبالت خونه مامان جون، مثل همیشه با دیدنم کلی ذوق کردی و خندیدی ولی اون روز با بقیه روزا فرق داشت. تو در آغوشم همون طور که از شدت ذوق تکون می خوردی می گفتی ما ما ما ما ما. الهی قربونت برم نمی دونی چه قدر خوشحال شدم. تا به حال این قدر واضح نگفته بودی.

می خواهم از تو بگویم

بی آن که در جستجوی قافیه باشم

و بی آن که حتی در جستجوی واژه ها باشم 

از تو که عاشقانه دوستت دارم

و می دانم که دوستم داری

با ساده ترین کلمات

همراه با همین اشکی که دارد می غلتد و فرو می افتد

می خواهم بگویم دوستت دارم

امشب ، نه می خواهم برایت از آسمان ، خورشید بیاورم

نه می خواهم ستاره ها را برایت بچینم

و نه می خواهم به شهر آرزوها و رؤیاها بروم

فقط ساده و با صداقت ،

از اعماق جانم

با چشمانی بارانی

می خواهم بگویم دوستت دارم

و می خواهم بگویم این نه سخنی است که تنها بر زبان آید

من تقدس عشقت را

بر کرامت وجودم نشانده ام

و اگر سراسر وجودم زبان باشد

یکسره خواهد گفت:

 

 دوستت دارم آروینم

 دوستت دارم پسر شیرینم

 دوستت دارم همه عشق و امیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)