آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

خیلی خوشحااااالم

1395/8/4 7:27
نویسنده : مامان آروین
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم. سلام تموم زندگیم. 

الان خیلی خوشحالم برای همین اومدم برات بنویسم. امروز صبح اولین روزی بود که موقع رفتن به مهد کودک گریه نکردی. البته صبح که از خواب بیدار شدی کمی حالت گریه گرفتی ولی چون اهمیت ندادیم یادت رفت. 

شبای قبل ساعت ده می خوابیدی دیشب ساعت نه خوابیدی. نمی دونم این یک ساعت هم تأثیر داشته یا نه.

ولی در هر حال امروز خیلی خوشحالم عشق من. به خاطر تو. خیلی دوستت دارم و وقتی با گریه به مهد می رفتی خیلی غمگین می شدم. یه خبر خوب دیگه این که یه بخشنامه جدید اومده که خانومای دارای فرزند زیر شش سال می تونن در هفته هشت ساعت کمتر کار کنن. این یعنی این که می تونم بیشتر کنارت باشم قند عسلم. البته چون کارام زیاده یه مقدار برام سخت می شه و رئیسم هم یکم ناراحته ولی جبرانش می کنم عزیز دلم. 

ببخش باید برم به کارام برسم تا پنجشنبه بتونم باهات باشم. 

محبتمحبتمحبت عـــــــــــــاشقتم محبتمحبتمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ناهید
5 دی 95 15:31
خوش به سعادتت مامان آروین...بخشنامه شامل حال ما که زیر نظر تامین اجتماعی هستیم نمیشه... خداروشکر که پسرک کنار میاد با مساله...منم طاقت ناراحتی پسرمو ندارم واسه همین سعی میکنم ببیدارش نکنم و اگه هم بیدار شه بعد پوشوندن لباس دوباره میخوابونمش که موقع خدافظی بیدار نباشه