آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

لذت زندگی در کنار تو

1395/5/11 13:24
نویسنده : مامان آروین
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم، جووووونم، گل پسرم

جیگر مامان یه مدتی درگیر بودیم حسابی، تغییر دکوراسیون دادیم. تو گل پسرم خیلی خوب استقبال کردی. این عکس رو بابایی همون شب اولی که مبل های جدیدمون رو آوردن ازت گرفته. حدود یک ساعتی روی مبل نشستی و پایین نیومدیخندونک

1

عاشق اون کوسن گرد هستی، اینو ببین:

2

کاناپه جدید همین طور مکانی مناسبه از نظر تو قند عسل برای قایم شدن موقع بازی قایم باشکقه قهه

3

6

7

عشق مامان، هنوزم از علاقه تو به پوشیدن جوراب در خونه کم نشدهدلخور

اون روز در کمدت این کفش ها رو که کادو گرفتی و برات بزرگه پیدا کردی، تا چند روز به محض ورود به خونه پات می کردی تا شب موقع خوابتعجب

7

این قطعات طرح چوب رو که خاله جون برای تولدت گرفته بود، خیلی دوست داری حتی از لوگو بیشتر. خیلی وقت ها سرگرم بازی با این ها هستی عشق من:

8

9

10

راستی رنگ اتاقت رو سبز و نارنجی انتخاب کردم خیلی قشنگ شده ولی وقتی دیدی گفتی آبی دوست داشتم.غمگین

مثل همیشه عاشق بازی با رنگبوس

9

10

12

13

14

این جا هم مشغول بازی جامپینگ هستی نفسم. خندونک

15

16

این عکس ها رو هم در فرهنگسرای سیمرغ ازت گرفتم. سیمرغی بسیار بزرگ در دل زمین. من موندم طراحان این سیمرغ چرا سیمرغی به این قشنگی و عظمت رو هم سطح زمین نساختن. این طوری خیلی جلوه بیشتری داشت.

16

17

18

19

و آخرین عکس که من عاشقشممحبتمحبتمحبت

19

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان آنیسا
12 مرداد 95 14:59
چقدر رنگ کاناپه هاتون خوشرنگه به آدم آرامش میده چه جالب که از جوراب پوشیدن خوشش می یاد آنیسا که تا میکنم پاش هنوز به مهمونی نرسیدیم درش می یاره
مامان آروین
پاسخ
ممنونم عزیزم. آره متاسفانه آروین عاشق جوراباشه
مامان فدیا
20 مرداد 95 9:18
مبلای قشنگتون مبارک باشه ادرینم به هر چیز تازه تو خونه خیلی توجه میکنه حتی اگه لباس منم نو باشه متوجه میشه
مامان آروین
پاسخ
ممنونم عزیزم.
ناهید
27 مرداد 95 11:43
سلام آروین جون. علیسینا هم جامپینگ و سرسره بادی خیلی دوس داره و زیاد بهونشو میگیره ما هم هر از چندگاهی میبریمش. راستش همش احساس خطر میکنم.. تازگی به کوسنها علاقمند شدی..؟ علیسینا هم تازگیا یکی از بالشاشو همراه خودش اینور اونور میبره!
مامان آروین
پاسخ
سلام. جالبه که بچه ها کاراشون مثل همه