آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

لحظاتی که به سرعت تبدیل به خاطره می شن

1395/5/24 13:00
نویسنده : مامان آروین
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم، سلام تموم زندگیم

آروین قشنگم، چه قدر روزها سریع می گذرن، باورم نمی شه الان سه سال و سه ماه و سیزده روز از اولین لمس وجودت می گذره. امروز داشتم وبلاگت  و خاطرات قشنگمون رو مرور می کردم. اولین دندونت، اولین راه رفتنت، اولین ماما گفتنت، لذت بردم خیلی زیاد و لذت می برم هر بار که خاطراتمون رو می خونم. ولی در همون حین خوندن ناگهان چشام پر از اشک شد. واقعاً دلم تنگ شد برای زمانی که نوزاد بودی. نمی دونم شایدم چشام پر اشک شد به خاطر این که می دونم این روزای قشنگم زود می گذره. دیروز متنی رو خوندم در مورد لذت بردن از تک تک لحظاتمون. واقعاً درسته عشق مامان. تا وقتی نوزاد بودی همش به این فکر می کردم کی می تونی کلمه بگی، کی می تونی راه بری و چه قدر زود این میسر شد برای من.

دلبندم، با این که تموم تلاشم رو می کنم تا از تک تک لحظات با تو بودن استفاده کنم ولی بازم هست شبایی که قبل خواب با خودم می گم باید بیشتر برات وقت بذارم. می دونم بازم یه روزی می رسه که دلتنگ همین روزا می شم. دلتنگ آروین سه ساله ام با تموم شیرین کاری ها و شیرین زبونی هاش.

خدایا ممنونم به خاطر این که من یک مادرم، ممنونم به خاطر گل پسری که باعث شده لحظه لحظه زندگی برامون قشنگ باشه، ممنونم به خاطر سلامتی، ممنونم به خاطر زندگی.
 

پسندها (2)

نظرات (1)

بهار مامانی شایلین عسلی
14 شهریور 95 9:23
سلام افســانه جون مهربونم . خوبی عزیزم . آروین قشنگم خوبه ؟ خیلی دلم براتون تنگ شده . انشااله که هر کجا هستید شاد و خوش و سلامت باشید و ایام بکامتون . شرمنده عزیزم این چند مدت شیراز بودیم و ببخشید که دیر به دیر بهتوون سر میزنیم دوستون دارم و همیشه به فکرتون هستم
مامان آروین
پاسخ
سلام. ممنونم خانومی. امیدوارم شما هم هر جا هستین خوب و خوش و سلامت باشین. متاسفانه منم مدتیه بدجور سرم شلوغه خیلی کم می تونم بیام. مرسی که به یادمون هستی.