آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

آخرین شب چهارشنبه سال...

1393/12/27 8:3
نویسنده : مامان آروین
508 بازدید
اشتراک گذاری

1

سلام زندگی من...

آروین گلم چهارشنبه سوری امسال برای تو که بزرگ تر و فهمیده تر  شدی ، خیلی عجیب و هیجان انگیز بود. امسال به باغ عموی بابایی رفتیم. به تو حسابی خوش گذشت. بچه ها انواع ترقه ها و فشفشه ها رو گرفته بودن، موشکی، پروانه ای. برات این قدر هیجان داشت که با شنیدن صدای ترقه می گفتی: اووووک

اینم سه تا عکس از اون شب به یادموندنی:

2

3

4

آتش روشن کردم و عهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم، می دانم به آنچه می خواهی میرسی چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم!


چهارشنبه سوریت مبارک باشه نفسم.

پسندها (4)

نظرات (1)

طناز (مامان آروين)
25 فروردین 94 8:39
هميشه شاد باشييييييييييييين !!!!
مامان آروین
پاسخ
مرسی عزیزم.