آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

بازی در پارک و خنده های گل پسر

1394/7/12 10:15
نویسنده : مامان آروین
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان. صبح جمعه دیدم هوا خوبه، رفتیم پارک نزدیک خونه. تو هم تا تونستی بازی کردی و شاد و خوشحال بودی.

1

2

3

4

5

6

7

8

8

9

10

11

آروینم

خنده تو می بره منو به آسمون

خنده می کنی تو می بری دل از دلم

عادت همیشگی شدی برای من

ای تو بهترین امید لحظه های من

با وجود تو رها شد این دلم ز بند

پس به خاطر دلم، تو باز هم بخند

وقتی تو می خندی دلم دیوونه می شه

دنیای من قشنگ و شاعرونه می شه

وقتی تو می خندی دیگه فرقی نداره

انگار تموم فصلای دنیا بهاره

یک وقت نبینم غم رو توی اون چشات

دلم پر می شه از شادی بعد خنده هات

پس بازم بخند جونم ... بخند تا دنیا بهت بخنده.بوس

پسندها (5)

نظرات (4)

مهرانا
15 مهر 94 13:05
سلام.چه عکس های بامزه ای.
مامان آروین
پاسخ
ممنون عزیزم.
**مامان ایلیار**
19 مهر 94 23:47
ماشالله به این شازده پسررررررررررر
مامان آروین
پاسخ
مرسی خانومی
مامان حلما
20 مهر 94 1:08
عزیزم پسمل شیتون خدا حفظت کنه گلم
مامان آروین
پاسخ
ممنونم
ناهید
28 مهر 94 16:11
سلام ماشاالله چه پسر خوشتیپی...و البته باهوش...من هنوز وقت نذاشتم اشکال هندسی یا رنگها و اعداد رو جدی یادش بدم...یه چیزایی کلن بلده...
مامان آروین
پاسخ
سلام. ممنون خانومی لطف داری. البته به خاطر وقت کمم ما هم خیلی آروم پیش می ریم.