آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

29 ماهگیت مبارک باشه گلم

1394/7/11 9:47
نویسنده : مامان آروین
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروینم، عشق و نفس و تموم زندگیم. پسرکم خیلی فهمیده شدی و من از این بابت خیلی خوشحالم البته هنوز گاهی حس لجبازیت بدجور گل می کنه ولی متوجه شدم وقتی باهات صحبت می کنم خوب گوش می کنی و البته در بیشتر اوقات درک می کنی. حرف زدنت هم خیلی بامزه شده. چند روز قبل که داشتیم با آقا جون اینا خداحافظی می کردیم ، گفتی: "ببخشید مزاحم شدم".

از این که جملات رو به خوبی و به جا به کار می بری خوشحالم. دیروز متوجه شدم کلمه مبل رو نمی تونی خوب تلفظ کنی. این قدر بامزه می گی که من حسابی خندم گرفته بود. البته گل پسرم از نظر تلفظ کلمات از همون ماه های اول یادگیری خیلی خوب کلمات رو می گفتی و بر خلاف هم سن و سال های خودت که کلمات رو واضح نمی گفتن تو خیلی خوب بیان می کردی.

آروینم، ماهی که گذشت جشن دامادی دایی جون رو داشتیم برای همین خیلی نتونستم برات وقت بذارم. مراسم عروسی خیلی خوب برگزار شد و به همه حسابی خوش گذشت. در جشن تونستم همین یک عکس رو از تو و آرشیدای گلم بگیرم. ان شاء الله عکس آتلیه که آمده شد این جا برات می ذارم.

7

قند عسلم اشکال هندسی رو به خوبی یاد گرفتی و حالا دارم انگلیسی اون ها رو باهات کار می کنم. اعداد یک تا ده رو هم کاملاً روان به انگلیسی بیان می کنی.

1

برای افزایش دقت و تمرکزت این اشکال هندسی رو بعد از پانچ کردن بهت دادم تا بند رو از سوراخ هاشون رد کنی. خیلی خوب این کار رو انجام دادی نفسم:تشویق

3

و اما رقص و شادی بعد از اتمام کار:خندونک

4

این جا هم دیدم رفتی پشت مبل، کنار پرده نشستی. در کل دوست داری یک گوشه بری و بازی کنی.

5

6

محبتدوستت دارم پسر گلممحبت

 

پسندها (4)

نظرات (1)

سپیده
15 مهر 94 9:17
سلام. مطلب شما بنام وبلاگتون ثبت شد
مامان آروین
پاسخ
ممنون خانومی.خوشحال می شم مامانای گل استفاده کنن.