آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

یک جمعه به یاد موندنی

1394/6/21 11:49
نویسنده : مامان آروین
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروین مامان، نفس من، زندگیه من.

پسر گلم دیروز از صبح رفتیم بوژان. هوا خیلی خوب بود و حسابی بهت خوش گذشت و تا تونستی خاک بازی کردی. منم چون دیدم خوشحالی، کاری به کارت نداشتم عصر که بر می گشتیم روی صندلی عقب خوابت برد یا بهتره بگم بیهوش شدی از بس شیطنت کردی و با بهار جون بازی کرده بودی. اینا هم عکسای دیروزه نفسم:

1

2

3

4

 5

6

7

در این عکس کاملاً مشخصه بابایی باهات چه بازی هایی می کنهخندونک:

8

آروینم، وقتی من رو با تموم وجود می بوسی وجودم با بوسه تو دلبندم، گرم گرم می شه. من عاشق بوسیدنای عمیقت هستم نفسم. قبل از این عکس که برات می ذارم چنان منو بوسیدی که روسریم از سرم افتاد. عکسش واقعاً به یاد موندنی شد ولی این جا نمی تونم برات بذارم، بعد که آروم تر بوسیدی این شد عکس ما:

9

10

با بهار جون مثلاً خونتون رو از ما جدا کرده و با فاصله از ما نشسته بودین. با این عکس غافل گیرتون کردم:

11

12

اینم خانواده سه نفره ما:

12

محبتمحبتمحبت

 

پسندها (3)

نظرات (10)

ღnarjesღ
21 شهریور 94 12:31
سلام دوست عزیزم از وبت خوشم اومده خوش حال میشم به وب منم بیای
مامان آروین
پاسخ
حتما دوست خوبم.
مامان فدیا
21 شهریور 94 12:38
امیدوارم این خانواده خوشبخت سالهای سال کنار هم شاد و خرم باشن
مامان آروین
پاسخ
ممنون دوست خوبم.
همراه رایانه
21 شهریور 94 15:57
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
**مامان ایلیار**
23 شهریور 94 8:44
سلام، روی ماه کل پسرت رو ببوس
مامان آروین
پاسخ
سلام. حتماً خانومی. ممنون
arezo
23 شهریور 94 14:05
سلااام دووووستم.واااااااای واااااااااااای من این دفعه عقب موندمااا.چندروزی نت نداشتم وامروز اومدم دیدم چه خبرررره اینجا.کیف کررررردم ازعکسهای خوشگل آروین جووون.معلومه حسابی بهش خوش گذشته.به به چه هواااایی چه منظره ای.خووووش به حااالتون واقعاااا.کاش منم نیشابور بودم.هی چقد دلم هوای بوژانو کرد.عکسهارودیدم کلی ذوق مرگ شدم.مرسی دوستم.ایشالا همیشه جمع سه نفرتون سرشارازعشق ومحبت وشادی باشه
مامان آروین
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از این همه لطف و محبتت. راستی اون روز اتفاقی این وبلاگ رو دیدم و با پیدا کردن چند نفر نیشابوری یاد شما افتادم. تونستی یه سر بزن.قربونت http://ariyanim.niniweblog.com/
arezo
26 شهریور 94 11:27
سلااااام دوستممم.مرسی از آدرسهایی که بهم دادی.عااااااشقتم.نمیدونی چقدرررررررررر خوشحال شدم.حتما به همشون سرمیزنم باجون ودل.آخ جوووونم وبلااااگ نیشااابورررری.هووووورا.بازم ممنون مامان آروین جووووونم
مامان آروین
پاسخ
سلام. خواهش می کنم عزیزم.
شیما مامی شاهین کوچولو
6 مهر 94 22:14
ماشاله ب اروین جون ناز و با احساس
مامان آروین
پاسخ
ممنونم خانومی.
شیما مامی شاهین کوچولو
6 مهر 94 22:18
خوشحالم خواننده های خوبی مثل شما داریم
مامان آروین
پاسخ
منم خوشحالم شیما جون که شما هستین.
آلیز
9 مهر 94 17:36
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مهرانا
10 مهر 94 9:00
وای چه با مزه ایشاالله همیشه با هم شاد باشین. خوشحال می شم به منم سر بزنی
مامان آروین
پاسخ
ممنون خانومی.