آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

سفر مشهد

1395/3/23 11:55
نویسنده : مامان آروین
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم، ناز پسرم، گل پسرم

جیگر مامان ببخشید مدتیه نتوستم بیام پست جدید بذارم. کلی عکس از روزای خوب زندگیمون به یادگار مونده که واقعاً نمی دونم چه طور می شه تموم خاطرات قشنگمون رو در وبلاگت قرار بدم. خیلی از خاطرات قشنگ ما فقط در قلب و ذهنمون می مونه و حتی بیان تموم احساساتی که نسبت بهت دارم در قالب کلمات نمی گنجه.

نفسم، سفری که به مشهد داشتیم خیلی عالی بود هم زیارتی بود و هم سیاحتی. البته تو گل پسر رو علی رغم میل باطنیمون مجبور شدیم موقعی که می خواستیم حرم امام رضا (ع) بریم در هتل با آقاجون تنها بذاریم. آخه ساعت دوازده نیمه شب رفتیم حرم.

مشهد حسابی بهت خوش گذشت. از رقصدن در پارک بگیر تا فرار از دست من به خاطر این که ازت عکس نگیرم ولی من گرفتم.خندونک

1

2

3

در مسیر طرقبه یک شهربازی سرپوشیده بود، اون جا هم حسابی بازی کردی و شاد بودی قند عسلم.

3

4

5

6

7

8

9

10

11

آروین مامان، این عکس ها رو هم موقعی که می خواستم برای تولدت کارت و پوستر طراحی کنم گرفتم. خیلی دوستشون دارم برای همین عکسای کاملش رو برات می ذارم.

12

13

14

محبت عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)