آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

قایم باشک بازی قندعسل

1394/6/18 8:35
نویسنده : مامان آروین
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر با نمک و شیرین زبون مامان که هر روز با کارهات ما رو کلی می خندونی. دیشب این قدر باعث خنده من و بابایی شدی که نگو. فضای شاد خونمون به خاطر وجود گلی چون تو هست نازنینم.

دیشب با کمک بابایی قایم می شدی و من مثلاً دنبالت می گشتم و وقتی پیدات می کردم کلی ذوق زده می شدم.

حالا کجا قایم می شدی؟متفکر بغل بابایی با کمک یک متکا که مثلاً دیده نمی شدی و من همه جا رو می گشتم ولی نبودی که نبودی وقتی پیدات می کردم کلی ذوق می کردی.خندونک

بابایی به من می گفت این جا رو بگرد اون جا رو بگرد، ببین نیست!!!! یه دفعه تو که مثلاً قایم شدی بلند گفتی: جای کامپیوترم نگا کن. ما رو می گی...قه قهه از خنده مرده بودیم. آخه نفسم من نمی دونم این معنی بازی قایم باشک رو چه جوری بهت آموزش بدم. ولی به نظرم بازی قایم باشک ما، واقعاً بی نظیره... چون حسابی خندیدیم. یعنی آروینم، شیرین کاری هات تمومی ندارن که!!!

راستی در یه سایت اینو خوندم:

کودکان تا قبل از شش سالگی هنوز به آن درجه از رشد مغزی نرسیده اند که بتوانند خود را به طور کامل از دیدگان مخفی کنند و فکر می کنند که با بستن چشم و یا پوشاندن قسمتی از سر توانسته اند تمام بدن خود را پنهان کنند.

بوسعاشقتم پسرمبوس

محبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (3)

arezo
18 شهریور 94 14:42
ای جووونم آروین بانمک.چه بامزه .منکه حتی باخوندن کارش وحرفش کلی خندیدم.وای به شما که نزدیکش بودین.ایشالا همیشه شادوخندون باشین دوستم.
مامان آروین
پاسخ
ممنونم دوست خوبم.
همراه رایانه
19 شهریور 94 10:56
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان فدیا
21 شهریور 94 12:40
چه باحااااااال ادرین عاشق اینه که من قایم بشم اون بیاد منو پیدا کنه
مامان آروین
پاسخ
بچه ها واقعاً از بازی قایم باشک لذت می برن. ممنونم.