آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

28 ماه در کنار نفسم

1394/6/11 10:30
نویسنده : مامان آروین
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم، عشقم، جیگرم

پسر گلم این روزا با حرفا و کارات ما رو حسابی متعجب می کنی. دو روز قبل داشتم لباسم رو اتو می کردم بهم گفتی: مامان متکا می خوای؟ گفتم: نه مرسی. دیدم رفتی متکا آوردی و می گی: بذارم پشتت خسته نشی. (دقیقاً  جمله ای که گفتی). چه قدر بزرگ و فهمیده شدی عشق من. افتخار می کنم پسر فهمیده ای چون تو دارم.بوس

آروینم، سوره توحید رو به طور کامل یاد گرفتی. اون روز می خواستم صدات رو ضبط کنم ولی نذاشتی حالا اگه تونستم با ترفند صدات رو ضبط می کنم حتماً اینجا برات می ذارم.

دیروز دیدم برس رو برداشتی و به موهات کشیدی و گفتی: I comb my hair

خیلی خوشحال شدم و احساس کردم برای آموزش زبانت راه درست رو انتخاب کردم. هر چند به خاطر مشغله کاری من، خیلی آهسته پیش می ریم ولی همینم به نظرم خوبه. رنگ ها رو کم و بیش یاد گرفتی مثلاً اون روز در حموم به شامپو بدنت که آبی هست اشاره کردی و گفتی blue.

نفسم، اگر چه ابتدای راهی ولی الان کاملاً می دونی که دو تا زبان مختلف رو داری آموزش می بینی. وقتی یک رنگ رو می گی و می گم انگلیسیش چی می شه؟ می دونی که منظورم چیه.

راستی قدت در 28 ماهگی 93 سانتیمتر و وزنت 5/13 کیلوگرم شد. خدا رو شکر خوب غذا می خوری و میوه خیلی دوست داری و رشدت خوب بوده تا الان.

 

این روزا به شدت علاقه داری از صبح که بیدار می شی ساعتت رو دستت ببندیم و شلوار آبیت رو پات کنی.تعجب اولش خیلی تو و خودم رو اذیت می کردم که شاید یادت بره ولی الان دیگه مانعت نمی شم. فکر می کنم دوره این ساعت و شلوارم می گذره.خندونک

گل پسرم، این پازل ها رو برات در قطعات کم و بزرگ با استفاده از کارتن درست کردم تا ساده باشن و بعداً پازل های چند تیکه رو بهت یاد بدم.

2

نفس من

آرزویم این است که دلت خوش باشد،

نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند،

نشود غصه دمی نزدیکت،

لحظه هایت همه زیبا باشند،

از خدا می خواهم که تو را،

سالم و خوشبخت بدارد همه عمر

و نباشی دلتنگ بوس

 

پسندها (1)

نظرات (4)

arezo
15 شهریور 94 17:21
سلام سلام به آروین خوشگل ودوست داشتنی ومامان خوب ومهربونش.آفرین وهزار ماشالله به پیشرفت آروین جون.خیلی آقا وفهمیده شده.به امید موفقیتهای روز افزونش.خدا آروین جون ومامان باباشو برای هم حفظ کنه.
مامان آروین
پاسخ
سلام مرسی دوست خوبم که به ما سر می زنی. امیدوارم شما هم در کنار خانواده خوش و سلامت باشی.
arezo
16 شهریور 94 20:30
خواهش میکنم خانمی.من واقعا بادیدن آپهای شماخوشحال میشم.راستی یه سوال؟میخواستم بدونم کس دیگه ای رو میشناسید که نیشابوری باشه وبرای بچه اش وبلاگ درست کرده باشه.اگه هست ممنون میشم آدرسشو به من بدی تا سربزنم بهش.فقط نیشابوری باشه هاااا
مامان آروین
پاسخ
سلام عزیزم. نه متاسفانه کسی رو نمی شناسم. ولی واقعاً چه قدر خوب می شد که قسمتی در سایت وجود می داشت تا می تونستیم هم شهری هامون رو پیدا کنیم.
مامان آنیسا
17 شهریور 94 7:45
آفرین به آقا آروین باهوش که انگلیسی رو داره کم کم یاد میگیره
آرزو
18 شهریور 94 10:11
سلام.ممنون گلم.آره کاش واقعا یه همچین قسمتی وجود داشت.اونوقت من دیگه از تو وبلاگهای نیشابور جمع نمیشدم