آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

آروینم دو و نیم سالگیت مبارک

1394/8/11 12:33
نویسنده : مامان آروین
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم، نفسم، عمرم...

دو و نیم ساله شدی قند عسلم و من هر روز که می گذره بیش از پیش خدا رو به خاطر هدیه ی با ارزشی که به ما داده شکر می کنم. عشق من، تو با خنده هات و شیرین کاری هات به زندگی من و بابایی شور و نشاط وصف ناشدنی دادی. در کنار تو و بابایی هر لحظه قشنگ و زیباست نفس مامان.

قند عسلم تموم تلاشم رو می کنم تا بتونم از لحظه هایی که در کنارم هستی استفاده کنم هم برای بازی و هم آموزش. هر چند خیلی اوقات از این که نمی تونم خیلی برات وقت بذارم عذاب وجدان می گیرم ولی تا جایی که در توانم باشه برات کم نمی ذارم. اینا هم عکسای این ماهه نفسم:

این جا با چسب ماتیکی مشغول چسبوندن اشکال هندسی هستی که با مقوای رنگی برات درست کردم.

2

3

بعد که تموم شد بهت گفتم برو کاردستی که درست کردی به بابایی نشون بده، این قدر با غرور کاردستی رو به طرف بابایی گرفتی و گفتی ببین که من خندم گرفت. اون موقع احساس کردم درست کردن کاردستی چه قدر می تونه در افزایش اعتماد به نفس به کودک کمک کنه. خوشحالم که دقتت هم خیلی بالاست نفس مامان.

یک نمونه از دقت بالایی که داری اینه که گاهی وقتی در آشپزخونه مشغولم می یای و ظرف برنج رو بر میداری و برنج ها رو از این ظرف به اون ظرف می ریزی و من هم چون می بینم علاقه داری و البته اونا رو زمین نمی ریزی بهت چیزی نمی گم.

4

رفته بودیم عطار، این اسب رو خیلی دوست داشتی...

5

6

7

 این جا هم یک روز صبح با آقاجون و مامان جون (بابایی) رفته بودی کاریز بلندخندونک

8

این عکس ها هم مربوط به روز عاشوراست...

9

بازی بازی با دم شیرم بازی! تعجب

9

در پارک هم اصرار داشتی این شلنگ رو از سیمان در بیاری:

10

11

راستی آروین مامان مدتیه هم بهتر مسواک می زنی و هم داری یاد می گیری تا خودت لباسات رو بپوشی.

اینم لباس پوشیدن به سبک آروین جونیخندونک

12

بازی با خمیر رو هم خیلی دوست داری عشقم:

14

15

16

17

18

19

اینم آخرین عکست در این ماه گل پسرم که من عاشقشم:

20

ممنونم خدا بابت این روزهای سرشار از شادی

این روزهای پر از حس خوب مادری

این روزهای پر از نشاط و شادابی

ممنونم خدا...

پسندها (5)

نظرات (4)

شی
16 آبان 94 0:20
دونیم سالگیت مبارک خاله جونی
مامان آروین
پاسخ
ممنون خانومی
ناهید
16 آبان 94 15:47
سلام... چقدر واقعا خوبه بچه ها یه وقتایی هم تو خونه بازیهایی مثه خمیر بازی و نقاشی و کاردستی انجام بدن...من تقریبا همه اینا رو گذاشتم واسه مهد...فقط رنگ انگشتی میدم بهش که رو کاشی حموم نقاشی کنه و دقیقا واکنش اونم همینه با افتخار پدرشو برده و نقاشیشو بهش نشون داده...منم حس خوبی دارم از هیجانی که اون داره...نقاشی کردنش هم در حد همون خط خطیه دیگه...ولی خودش دوس داره..یه خط ساده میکشه میگه این فیله!!!و...هه..
مامان آروین
پاسخ
سلام. ممنون دوست خوبم بابت همراهیت.
شاپرک مامی
17 آبان 94 23:55
salam azizam mah garde arvin joon mobarak pariya ham 30 maheh shod
مامان آروین
پاسخ
ممنونم عزیزم که به ما سر می زنی.
مامان آنیسا
27 آبان 94 8:56
آروین جونم دو سال و نیمگیت مبارک چه خوب که از حیونا نمیترسی و عاشق اسب هستی وای خمیر بازی که می بینم تنم میلزره آنیسا خمیر و میکنه ریزه ریزه و میزیزه گوشه به گوشه خونه یعنی فرش و موکت میشه پر از خمیر که بدزقمم میچسبه آفرین به آروین جونم که کاردستی درست میکنه واقعا ذوق داره
مامان آروین
پاسخ
ممنون خانومی. آره خدا رو شکر آروین خیلی خوب با خمیر بازی می کنه.