آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

شادی و بازی و خنده در طبیعت زیبای خدا

1394/8/30 13:30
نویسنده : مامان آروین
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروین گلم، پسر دوست داشتنیه خودم.

قند عسلم، تو سراسر شور و نشاط و خنده هستی. هر وقت می ریم بیرون، کلی بازی می کنی و شادی و من هر لحظه هزاران بار خدا رو شکر می کنم به خاطر این که تو رو به ما بخشیده. بوس

اینا هم عکسای قشنگت نفس مامان:

1

2

3

4

5

این عکسا هم مربوط به دیروزه که رفتیم برف ریز:

6

7

8

8

9

10

11

آروینم، عاشق عکس گرفتن هستی و وقتی بخوای دوربین یا موبایل رو بگیری دیگه عکس گرفتن تعطیله. ولی من راهش رو پیدا کردم با هر دوش عکس می گیرم. اما اینجا با این که دوربین رو داری ولی اصرار داشتی موبایلم رو هم بگیری یعنی کاملاً دیگه خلع سلاح می شدم.عصبانی 

12

ولی خودمونیم ها... عجب عکسی شد.خندونک

14

15

مادریه من یه حس نابه،

یه حس عجیب تو دنیای واقعی،

یه نقطه سر خط ،

یه شروع نو ،

یه آب گوارا ،

شاید نه ...مادریه من قاعدتاً حس نیست ،

یه ایمانه ٬ یه نیرو ، یه کشش ،

پسرم ٬

مادرانه هام فدای دونه دونه مویرگ های بدنت،

نذرهام همه و همه به خدایی که تو رو به من داد و برای من زندگی رو معنا کرد .

همیشه در پناه خدا باشی عزیزتر از جانم .محبت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فدیا
1 آذر 94 9:02
امیدوارم همیشه خنده رو لبهای قشنگت باشه اقا پسری گل
مامان آروین
پاسخ
مرسی خانومی
**مامان ایلیار**
8 آذر 94 17:15
سلااااااااام، هزاار ماشالله شازده پسرمون مردی شده برا خودش ها
مامان آروین
پاسخ
مرسی عزیزم.