آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

بهترین لحظه های من با تو بودنه

1394/9/17 12:07
نویسنده : مامان آروین
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم، عشقم، نفسم...

آروینم وقتی در کنارم هستی و با شادی و خوشحالی بازی می کنی بهترین لحظات رو برای من به وجود می یاری. لحن بامزه ی صحبت کردنت، شعر خوندنت و خنده هات در پارک و نشاطی که حین بازی به من منتقل می کنی همه و همه زندگی رو زیباتر از همیشه کرده. تو تموم زندگیم هستی نفس مامان.

قند عسلم، کلیپی بود که تو و بابایی خیلی دوست داشتین. حالا کاملاً یاد گرفتی و خودت می خونی. اینم آدرس فایل صوتی آواز خونی تو گل پسر:

http://www.file247.ir/7xv

http://persiandrive.com/429855

جمعه صبح که هوا خوب بود، فرصت رو غنیمت شمردم با هم رفتیم پارک هم برای بازی و هم آموزش playground خندونک

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

در گوش  پسرم  زمزمه می کنم معنی دوست داشتن را،

هر شب بالُنی از ستاره ؛

برای آغوشش ذخیره  دارم،

تا شبش پر شود از عاطفه،

بسترت پر از ستاره  نازنینم. 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)