آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

برف بازی گل پسر

1394/9/26 10:37
نویسنده : مامان آروین
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم، آروینم.

پسر گل مامان دو روز بعد از برف زیبایی که اومده بود رفتیم بیرون و کلی برف بازی کردیم. تو هم مثل همیشه با خنده هات، لحظه لحظه ی ما رو خاطره انگیز کردی عشق من. بوس

1

2

3

4

5

6

7

8

8

9

آروین گلم، دیدم دوست داری بیش تر بمونیم و بازی کنیم برای همین مجهز شدی خندونک و برف بازی کردیم.

9

10

11

اینم نتیجه برف بازی با باباییخندونک، شال و صورتت پر برف شده بود عسلم.

18

قسم به پاکی آسمان ٬ تو همانی بودی که سال ها در خواب می دیدم ...

شاهزاده ی قصه های شبانه ام .

بر نگاه خدا بوسه میزنم و شکر می کنم لحظه لحظه آفرینش تو را .

برای چشم هایت برنامه ها دارم ٬

تصویری از عشق و عاطفه روانه ی نگاهت نفسم.

محبتمحبتمحبت

پسندها (8)

نظرات (7)

arezo
27 آذر 94 11:49
بازمممممممممممممم سلااااااام دوستم.وااااااااااااای چه برررفی.اینجاکجااااست؟خوووووووووووووش به حالتون که نیشابورین.من دلم پرررررپرررررررررمیزنه بیام نیشابوران شالله که همیشه شادوسلامت باشییییین.راستی یه آدرسی بهم داده بودی که وبلاگهای نیشابور توش بود.داری دوباره بهم بدیش؟گمش کرددمهرچند نمیدونم چرا فقط تووبلاگ شماست که نیشابورو قشنگ حس میکنم ولذت میبرم.به یکی دوتاشون که سرزدم اصلا این حسو نداشتم.ولی همینکه میدونم خونشون نیشابوره دوست دارم ببینم وبلاگشونو.رااستی ممنون که تومدتی که نبودم به یادم بودی ونگرانم شدی
مامان آروین
پاسخ
سلام خانومی. عکس ها مربوط به برف ریز و جاده باغرود هست.عزیزم اینم آدرس وبلاگی که قبلا داده بودم. http://ariyanim.niniweblog.com خوشحالم که وبلاگ آروین حس خوبی بهت می ده.
arezo
30 آذر 94 15:51
مرسی دوست خوبم
arezo
2 دی 94 14:00
سلاااام دووووستم.خوووبی؟یه خبرررر دااارم.من شب یلدا فهمیدم که مامان شدمامروزم رفتم آزمایش خون دادم مثبت شد.اصلاااا باورم نمیشه هاااااا.حالا میخوام براش وبلاگ درست کنم.جزشماهم کسی رو نمیشناسم که بتونه کمکم کنه.ممنون میشم اگه امکانش هست یه توضیحی برام بدی که چطوری وبلاگ درست کم برای نی نیم
مامان آروین
پاسخ
سلام خانومی. خیلی خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر. تبریک می گم مامان شدنت رو. امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد. یک ایمیل به من بده. وبلاگ رو برای کودکت درست می کنم و توضیحاتش رو برات می فرستم. اینم کادوی من
arezo
8 دی 94 14:08
سلاااااااام.چه عجببببب پیامموخوندیاااا.مرسی عزیززززم.باشه یه ایمیل درست میکنم آدرسشو میدم بهت.چون خودم ایمیل ندارم فقط همسرم داره.امامیخوام به ایمیل خودم بفرستی.چون نمیخوام الان نشونش بدمهرروقت ایمیلمو ساختم برات میفرستممم.رااستی من منتظر پست های جدیدتماااا
مامان آروین
پاسخ
سلام ببخشید سرم شلوغه این روزا. حتی فرصت نمی کنم پست جدید بذارم. خوشحال می شم کمکت کنم.
مامان شیما
8 دی 94 19:23
جوووون ب این پسر ناز
آرزو
10 دی 94 11:52
سلام دوستم.اشکل نداره عزیزم هروقت فرصت کردی بهم بگو.نی نی هنوز اندازه یه کنجده.وقت زیاد دارمفقط اینکه من نتونستم ایمیل درست کنم.به ایمیل همسرمم نمیخوام بفرستی.نمیشه همینجا یه توضیحی برام بدی؟اگرم نشد فدای سرت عزیزم
مامان آروین
پاسخ
سلام باشه پس خودم ایمیل و وبلاگ رو درست می کنم این جا برات می ذارم بعد پسورد هاش رو عوض کن. البته یکی دوهفته ی دیگه
arezo
15 دی 94 14:10
سلام دوستم.عزیزم من به طور اتفاقی کشف کردم که چطوری وبلاگ درست کنمدیگه شمازحمت نکش گلم.ان شالله ساختمش آدرسشو بهت میدم اگه دوست داشتی سربزنی
مامان آروین
پاسخ
سلام در هرصورت خوشحال می شم اگه کمکی از دستم بر می یاد برات انجام بدم.موفق باشی