آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

لذت زندگی در کنار تو

1394/10/17 12:18
نویسنده : مامان آروین
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم، به عسلم به آروینم که نفسمه و خودش می دونه که نفسم به نفسش بنده.

پسر گلم چند وقتی سرم شلوغ بود نتونستم بیام پست بذارم. ولی هر لحظه مون رو عکس و فیلم می گیرم تا برای همیشه ماندگار بمونه.

آروینم خیلی پسر فهمیده ای هستی و برای خودت حسابی آقا شدی. همیشه موقع خواب یا با من می خوابی یا با بابایی بعد می بریمت در اتاق خودت. یک روز ظهر به من و بابایی گفتی هر کس توی اتاق خودش بخوابه و خیلی قشنگ رفتی روی تختت، پتوت رو کشیدی روی خودت و خوابیدی. این قدر برای من جالب بود این حرکتت که نگو.بوس

اون روز احساس کردم چه قدر بزرگ شدی. با این که سن کمی داری ولی وقتی که بیدار می شی گریه نمی کنی و از اتاقت می یای بیرون. گاهی هم همون جا روی تختت بلند صدام می کنی. البته خیلی حساس هستی. یک روز که با هم قایم باشک بازی می کردیم وقتی پیدام نکردی احساس کردی تو رو تنها گذاشتم و رفتم برای همین زود خودم رو نشونت دادم.

بالاخره از طریق بازی بگرد و پیداش کن البته به انگلیسی اشکال هندسی رو یاد گرفتی. روش خوبیه، اسامی حیوونا رو هم به این طریق بهت آموزش دادم و همین طور اعضای خانواده رو به انگلیسی می دونی. به خاطر این که خیلی برات نمی تونم وقت بذارم پیشرفت در زبان دوم آرومه ولی خوشحالم که علاقه داری و یاد می گیری. گل پسرم بازی هایی که معمولاً عصرها انجام می دیم : دنبال بازی،توپ بازی، لوگو و البته بازی جدیدت تفنگ بازیخندونک روزی که برات این تفنگ رو خریدم این قدر خوشحال بودی که انگار دنیا رو بهت دادم. 

 

1

این عکسا رو هم می ذارم چون ژستت موقع تفنگ بازی خیلی جالبه:

2

3

4

نقاشی کردن رو هم خیلی دوست داری. اون روز دیدم با خودکار این طرح ها رو کشیدی. خیلی برام جالب بود.

5

نفسم ،خیلی دوست داری موقع بازی لوگو، بری یه گوشه دنج مثل پشت مبل ها:

6

بازی با قطارت رو هم خیلی دوست داری:

18

19

19

قند عسلم امسال شب یلدا خونه مامان جون اینا حسابی با آرشیدای گلم رقصیدی و خندیدی. هر چند باز ساعت آخر خونه مامان جون خسته شده بودین و به سرو کله هم می زدین ولی در کل شب خیلی خوبی بود و بهتون خوش گذشت.

7

8

9

10

تولد بهار جون هم خیلی خوب بود و حسابی شیطنت کردی عشق مامان:

11

12

13

آروینم ، صدای خنده های تو زیباست

چهره ی خندونت بهترین هدیه خدا برای ماست.

20

الهی عزییییییییییییییییییییز دلم لبات همیشه خندون باشه

هیچی نمی خوام جز شادی و صدای خنده های بلندت.

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (10)

نظرات (3)

ارزو
19 دی 94 19:00
سلااااام.به به عجب پستهای خوووشگلی.نمیدونی چه ذوقی میکنم وقتی میبینم پست جدیدگذاشتی.یعنییی ذووووق میکنماااا.واقعا واسه خودمم عجیبه که اینقد خوشحال میشم ازدیدن پستهای جدیدت ماشالله به آروین جون که اینقد آقا وفهمیده شده.حیف که نیشابور نیستم وگرنه میومدم ازنزدیک میدیدمشو یه ماااچ محکم ازش میگرفتممم.اما حییییف که خیلی ازنیشابوور دووورم
مامان آروین
پاسخ
سلام مرسی خانومی. خیلی نسبت به ما لطف داری. ممنون که به ما سر می زنی. منم خوشحال می شم.
مامان آنیسا
29 دی 94 9:08
ماشالا به آروین جونم که انقدر باهوشه و زود یاد میگیره
مامان آروین
پاسخ
ممنون خانومی
ناهید
30 دی 94 9:20
سلام ماشاالله چه پسر باهوشی دارین...نقاشیش اینو میگه...علی سینا خیلی اشکال دایره ای میکشه و خودشم میگه گردی و گردالی...و البته خطای موازی...که میگه بارون کشیدم!!!!
مامان آروین
پاسخ
سلام قربونت خانومی. واقعاً بچه ها تو این سن خیلی بانمک می شن با حرفا و کارایی که می کنن.