آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

33 ماهگیت مبارک باشه عشق من

1394/11/11 10:25
نویسنده : مامان آروین
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم، عشقم، تموم زندگیم

گل پسرم 33 ماه از اولین لمس بودنت گذشت. چه قدر سریع. گاهی فکر می کنم این روزا بهترین روزهای ماست. تو با کارهای بامزه و خنده های کودکانه ات لحظه ها رو برامون متفاوت کردی. این روزا خیلی شیطون و بلا شدی. گاهی منو عصبانی می کنی ولی وقتی فکر می کنم می بینم کارهات اقتضای سنت هست نفسم. با این که خیلی پسر عاقل و فهمیده ای هستی گاهی کارهایی می کنی که ازت انتظار ندارم. مثلاً همین دیشب توپ بدمینتون رو برداشتی از سمت پرهاش فرو کردی تو صورتم. بهت می گم آروین چرا این کار رو کردی؟ می گی شوخی می کنم. این روزا شوخی های تو گاهی برام گرون تموم می شه.غمگین وقتی که با هم بازی می کنیم خیلی خوبه. ولی خدا نکنه بخوام یه لحظه برای خودم بشینم همه کار می کنی به اسم شوخیتعجب

هم چنان عاشق راکت و بدمینتون هستی و بارها و بارها کارتون میزی اون قسمتی که با بدمینتون بازی می کنه رو دیدی به درخواست خودت.

کتاب های می می نی رو خیلی دوست داری برای همین بیشتر کتاباش رو برات خریدم. گاهی خودت کتابت رو بر می داری و شروع می کنی به تعریف کردن برای خودت. این قدر بانمک که واقعاً لذت می برم. کتاب های قدیمی تر رو هم تقریباً حفظی، یه بیت من می خونم یه بیتش رو خودت می گی.

خوندن کتاب داستان انگلیسی رو هم برات شروع کردم البته سطح استارتر کاملاً ابتدایی و ساده. شاید کاملاً متوجه نشی ولی خوب گوش می دی.

قند عسلم، دوربینم در تولد بهار جون از دستم افتاد لنزش مشکل پیدا کرد برای همین این ماه نتونستم خیلی ازت عکس بگیرم. به امید خدا ماه دیگه برات جبران می کنم. این عکس ها هم مربوط به دوچرخه سواری و رفتن به پارک در یک صبح آفتابی و البته سرد زمستونی هست.

1

2

3

3

 4

آروین گلم تو بهترین هدیه خدا برای من هستی، امیدوارم بتونم شکر داشتنت رو به خوبی به جا بیارم.

دوستت دارم گل پسرم

محبتبوسمحبت

 

پسندها (11)

نظرات (7)

ارزو
12 بهمن 94 15:24
سلااااام دوووستم.واااای اخ جوووووونم پست جدییددددد.وای خدا بازم عکس از کوچه وپارک نیشابور.به به آدم کیف میکنه به خدا.ماشالله به اروین جون که اینقد بزرگ شده که راحت دوچرخه سوارمیشه.ان شالله روزی برسه که پشت فرمون ماشین نشستنش رو ببینیم ووای چه هوااایی.به خدا از توعکسم میشه فهمید که چه هوای تمیزوخوبی داره نیشابور.ما که اینجا فقط داریم دود میخوریم والودگی هوا.ای خدا منو به بزرگتین ارزوم که زندگی تو نیشابور هست برسووووووووون
مامان آروین
پاسخ
سلام خانومی، ممنون از این همه اظهار محبتت. نیشابور واقعاً هواش عالیه. البته از حق نگذریم امکانات شهرهای بزرگ خیلی خیلی بیشتره. مهم اینه که هر فرد در زندگیش چی رو انتخاب می کنه.امیدوارم به آرزوت برسی و بیای همین جا زندگی کنی.
مامان فدیا
13 بهمن 94 9:57
ادرینم دقیقا تا باهاش بازی میکنم خیلی خوب همین که میخوام سریال ببینم تمام مشکلات زندگیش شروع میشه و به هر راهی متوسل میشه که من حواسم به اون باشه
مامان آروین
پاسخ
آره واقعاً، بچه ها به هر قیمتی شده می خوان همه توجه ما بهشون باشه.
ارزو
14 بهمن 94 10:56
سلام.خواهش میکنم عزیزم.من واقعا با دیدن پستهای وبلاگ آروین جون کلی انرژی میگیرم.خدا انشالله اززبون شما بشنوه وکاری کنه ما واسه زندگی بیاییم نیشابوررررر.وااای یعنی میییشه؟باورکن امکانات شهرهای بزرگ درمقابل این الودگیهایی که داره هیچ ارزشی نداره.منکه یه گوشه کوچولو ازروستاهای نیشابووور رو به کل این تهران آلوده ترجیح میدم
مامان آروین
پاسخ
سلام دوستم. امیدوارم به اون چه می خوای برسی و با نی نی به نیشابور بیاین.
♥سیما♥
18 بهمن 94 15:30
آروین جونم خیلی خوشگلی عزیزم//
مامان آروین
پاسخ
قربونت عزیزم
♥سیما♥
18 بهمن 94 15:30
♥مامانی لینک شدید♥
مامان آروین
پاسخ
شما هم لینک شدید.
مامان آنیسا
19 بهمن 94 9:14
33 ماهگیت مبارک آقا کوچولو
مامان آروین
پاسخ
مرسی خانومی
شقایق دیزاین
16 اسفند 94 15:12
سلام,میخواین یه قالب خوشگل با کلی امکانات واسه وبلاگ نی نی ی خوشگلتون داشته باشین؟ حتما به ما سر بزنید. مطمعنم از وبلاگمون خوشت میاد. تقویم,قالب,پوستر نی نی هاتون.همه با وب ما ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقایق دیزاین