آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

پدرم روزت مبارک

1395/2/1 12:15
نویسنده : مامان آروین
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک ناز و شیرین زبونم، سلام مرد کوچک من.

فردا ولادت حضرت علی (ع) هست. این پست رو به همین مناسبت برات گذاشتم تا از این طریق به تو گل پسر، همسر و پدر عزیزم و همه پدرای خوب دنیا تبریک بگم.

1

پدر دست های تو، گهواره من

دو چشم تو چراغ خونه من

به جز تو از همه دنیا بریدم

که عاشق تر ز تو هرگز ندیدم

ببوسم پینه ی دستان پاکت

ببوسم صورت چون قرص ماهت

پدر ای قبله راه سعادت

ندارم ذره ای از تو شکایت

تو را همچون نفس ها دوست دارم

که جان من تویی تا بی نهایت

2

بهم گفتند پدرت را در یک جمله توصیف کن

هر چه فکر کردم نتوانستم

نوشتن خوبی هایت جمله ای نیست

دفتر هزار برگ می خواهد...

فقط در یک جمله گفتم:

" خدا را شکر که دارمت "

3

محبت دوستت دارم پدرم محبت

پسندها (3)

نظرات (2)

شاپرک مامی
3 اردیبهشت 95 2:36
میلاد حضرت علی رو بهتون تبریک میگم
مامان آروین
پاسخ
ممنونم منم به شما تبریک می گم.
arezo
6 اردیبهشت 95 21:04
سلاااااااام.عههههههههه من چقد دیر دیدم این پست جدیدوووو.روز مرد بر آرین عزیز این مرد کوچک مباررررررک.البته با تاخیر
مامان آروین
پاسخ
سلام خانومی. ممنونم.