آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

پدرم، دوستت دارم...

1393/2/24 8:42
نویسنده : مامان آروین
430 بازدید
اشتراک گذاری

پدر

روزی پسر کوچولویی می خواست یک سنگ بزرگ را جابه جا کند، اما هرچه می کوشید حتی نمی توانست کوچک ترین حرکتی هم به آن بدهد.
پدرش که از کنارش می گذشت، لحظه ای به تماشای تقلای بی حاصل او ایستاد. سپس رو به او کرد و گفت: « ببین پسرم، از همه توان خود استفاده می کنی یا نه؟»
پسرک با اوقات تلخی گفت:« آري پدر، استفاده می کنم.»
پدر آرام و خونسرد گفت:« نه، استفاده نمی کنی. تو هنوز از من نخواسته ای که کمکت کنم . »

 

پدر جزئی از وجود ما انسان هاست و تجلی دهنده قدرت و عظمت خداوند مهربان در زمین است.
پدر مخلوقیست که هر  جا تو را در حال زمین خوردن ببیند، حاضر است از خود بگذرد، تا تو در مقابلش همیشه سربلند و ايستاده باشی.

چه سخت است وصف کسی که معناگر عشق است! مصداق آدمیت!

همان کسی که می شنود حرفایی که قلبش را می سوزاند و می بیند دردهایی که امانش را می برد.

ولی خود را به نشنیدن میزند، به ندیدن تا پنهان کند زخمهایی را که به خاطر مهربانیش بر جای مانده و پنهان کند دردهایی را که به خاطر شاد کردن دلی، در سینه اش پنهان مانده!

آری! چه سخت است و چه ماجرای عجیبی  دارد، این " عشق! "

شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز پدر رو به پدر عزیزتر از جونم، همسرم که اولین سال پدری رو تجربه کرده و همه ي مردای مهربونی كه از عمق وجودشون محبت و مهر رو نثار خانواده هاشون مي کنن تبریک می گم .

  
شکلکهای جالب آروین

آروینم ، مرد کوچک من روز مرد بر تو هم مبارک باشه گلم. آرزو دارم:

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دور دست، عشقی باشد در دل نه در سر و  دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی. نفسم الهی هر چه خوبی و خوشیه توی این دنیا برات مقدر بشه. عاشقتم...

 1

2

3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)