آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

من یک بانوی اردیبهشتی ام...

1393/2/24 10:18
نویسنده : مامان آروین
868 بازدید
اشتراک گذاری

روزها و روزها گذشت و ماه ها سپری شد، یک سال دیگه بر من گذشت، نمی دونم در این مدت قضاوت دیگران بر من چگونه بوده ولی همواره سعی کردم مهربان باشم. من با اردیبهشت اومدم و خدایم بهشتم رو در اردیبهشت به من بخشید. اردیبهشت برای من بهشتی ترین ماه ساله.

آره گل پسرم، من خوشبخت ترین بانوی اردیبهشتیم  چون تو رو خدا  بهم داده. تو روز به روز شیرین تر و  خوردنی تر می شی و من بیشتر از قبل وابسته تر به تو. هر روز که مجبورم تا ظهر نبینمت دلم برات یه ذره می شه و خدا می دونه وقتی می یام خونه و تو رو در آغوشم می گیرم و تو خودت رو برام لوس می کنی چه حسی دارم.

دیروز که می خواستی بیای بغلم تونستی سه گام برداری و بعد افتادی در آغوشم و خندیدی. نمی دونی چه قدر خوشحالم که تو رو دارم . آروینم، وقتی رو به روم می شینی و من سعی می کنم با حلقه هات رنگ ها رو بهت آموزش بدم و تو حلقه درست رو بهم می دی و من برات دست می زنم با سرعت زیاد خودت رو در آغوشم میندازی. امکان نداره برات دست بزنم و تو خودت رو پرت نکنی در بغلم.

گل پسرم تو خیلی احساساتی هستی نمی دونم این برای تو که پسری خوبه یا نه ولی برای من عالیه. وقتی می بینم چه عشقی می کنی وقتی می بوسمت و من دوباره و دوباره تو رو غرق بوسه می کنم نمی دونی چه حس قشنگی بهم دست می ده. نمی دونی وقتی تو رو در آغوشم می گیرم و تو نیز، چه قدر احساس خوشبختی می کنم.

پسرم ، تو هستي، تمام جهان با من است

تو مهتابي و آسمان با من است

به عمق نگاهت كه سر مي زنم

فضايي بدون زمان با من است

  هيچ تنها نخواهم گذاشت

تو را  ، تا زماني كه جان با من است.

آروینم، بهشت من عاشقتم.

آروین

 

پسندها (1)

نظرات (0)