آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

نفسم 16 ماهگیت مبارک باشه...

1393/6/13 11:43
نویسنده : مامان آروین
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من. یک ماه دیگه هم گذشت. البته ببخشید که این پست رو با تأخیر گذاشتم.

روزا چه قدر سریع می گذرن. گل پسرم تو روز به روز بزرگ تر و فهمیده تر می شی و از این بابت من و بابایی خیلی خوشحالیم. هر کلمه ای رو که بهت می گم اگه کوتاه باشه مثل آب، نون، ماه، دوغ، مگس و ... خیلی خوب می گی. مگس رو وقتی یاد گرفتی که یک مگس اومده بود خونه و من اونو نشونت دادم و گفتم مگس و تو هم تکرار کردی البته تلفظ حرف گ نزدیک به غ هست و می گی مغس. سه حرف اول کلمات طولانی تر رو هم به خوبی می گی. مثلاً به جای باشه می گی باش و روی حرف ش تاکید می کنی زیاد! و به جای مرسی می گی مرس.

وقتی می گم آروین خودت رو لوس کن، این قدر ناز خودت رو لوس می کنی که می خوام قورتت بدم. بازی با تو مثل همیشه برام جذابه و کلی با هم لذت می بریم. رقصت هم که عالیه. دیشب بابایی داشت مثلا دف می زد و تو با همون، این قدر قشنگ رقصیدی که نگو. ( بابایی در دف زدن خیلی استعداد داره ولی هیچ وقت سراغش نرفته) دیشب کلی ازت فیلم گرفتم. به بابایی می گم اگه کلیپ رقصت رو منتشر کنیم حتماً کلی لایک می گیره. اینم چند تا عکس در حال رقصیدنت:

1

2

نفس مامان وقتی می برمت حموم خیلی ناز و خوردنی می شی. البته تا به حال ازت عکس نگرفته بودم تا این که یه روز... اینم عکسای ناز قند عسل من...

2

3

گل پسرم ، استیکرهای اتاقت رو مدتیه باهات کار می کنم. خیلی از اون ها رو یاد گرفتی و خیلی وقت ها اشاره می کنی که بریم با هم اون ها رو مرور کنیم.  دیروز از استیکرها عکس می گرفتم برای این که بذارم در وبلاگت تا وقتی بزرگ شدی اگه خونمون رو عوض کردیم بتونی این جا ببینی.

آروینم وقتی به تک تک وسایل اتاقت و به استیکر های روی دیوار نگاه می کنم یاد دورانی می یوفتم که تو در دلم بودی. تک تک وسایلت رو با عشق گرفتیم و مامان جون چه قدر زحمت کشید. استیکرای اتاق رو هم با کمک خانواده بابایی چسبوندیم. همه به من و بابایی کمک کردن. الان که فکر می کنم از لحظه ای که توی دلم اومدی تا الان چه قدر خاطره داریم.

1

2

3

4

قربون ژستت برم من... 

2

خدایا آروینم ایمان من است

دین من است

همه دنیای من است

بنیاد من است

رویای من، امید من، روح من، زندگی من، آرامش من، بود و نبود من

هست و نیست من است

خدا جونم در یک کلام، آروین من نفس من است

نفسم را هرگز از من نگیر.

 

پسندها (2)

نظرات (3)

پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
18 شهریور 93 14:26
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خریــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مامانی آرتینا جان***
19 شهریور 93 13:31
سلام عزیزم هزار ماشالله چه گل پسری خدا حفظش کنه در ضمن خاله جون ۱۶ ماهگیت مبارک عزیزم انشالله ۱۰۰ ساله شی.
مامان آروین
پاسخ
سلام قربونت عزیزم. مرسی که به ما سرزدی.
مامان یه پسر بازیگوش
26 شهریور 93 10:43
16 ماهگيت مبارك عزيزم
مامان آروین
پاسخ
قربونت عزیزم.