آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

آروین زرنگ من

1393/6/18 9:45
نویسنده : مامان آروین
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروین مامان. امروز می خوام برات خاطره اون روزی رو بنویسم که ماشینمون مشکلی براش پیش اومده بود و بابایی ماشین رو برده بود نمایندگی. به همین دلیل آقاجون ماشینش رو به ما داد.

وقتی اومده بودیم دنبالت و همراه تو سوار ماشین شدم بیش تر از این که از دیدن بابایی خوشحال بشی ، تعجب کرده بودی که ماشین بابایی عوض شده. همه جای ماشین رو از فرمون و کلاچ گرفته تا ترمز دستی و بقیه اجزای اون رو با دقت نگاه می کردی و این برامون خیلی جالب بود چون ماشین آقا جون برات تازگی نداشت و خیلی وقت ها صبح ها با مامان جون اینا با همین ماشین رفتین بیرون. 

به بابایی گفتم همینه که تو هنوز نمی تونی صحبت کنی وگرنه حتماً وقتی می نشستی می گفتی که ماشینمون عوض شده و یا حتی ظاهرش رو می دیدی می گفتی که ماشینمون تغییر کرده.

قند عسلم اون روز خیلی خوشحال شدم از این که دیدم دقتت این قدر بالاست.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

1

 آروینم

تو شنیدنی مث شعر

خواستنی، چون رؤیا

مثه یه قصه تازه

گفتنی برای دنیا

تو تقدس طلوعی

تو عقیقی

تو قشنگ ترین نگینی

از همه دنیا واسه من

تویی که قشنگ ترینی

اولینی، آخرینی

تو برام عزیزترینی

تو همیشه بهترینی

جای ماه تو آسمونه

تو چرا روی زمینی؟

تو یه دنیا مهربونی

با خودت تو سینه داری

توی خوبی و محبت

هیچ موقع کم نمی یاری

توی آسمون قلبم

تویی ماه مهربونم

ماه من

آروین من

حتی یه لحظه نمیشه بی تو بمونم.

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (3)

نظرات (0)