آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

سفرنامه شمال

1393/6/9 9:19
نویسنده : مامان آروین
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم، قند عسلم. سفر شمال هم با تموم خاطرات قشنگش تموم شد. البته اول سفر ما رو نگران کردی ولی خدا رو شکر در طول سفر اصلاً اذیت نکردی و حالت هم خوب بود. آروینم، دو بار حالت بهم خورد و به همین دلیل ما که تازه سفرمون رو شروع کرده بودیم در شهر کرج تو رو به یک فوق تخصص کودکان نشون دادیم. دکتر گفت که چیز مهمی نیست و معده ات کمی آزرده شده ولی زود خوب می شی. همین طور هم بود. بعد از اون دیگه حالت بهم نخورد.

امسال فقط شهرهای شمال رو گشتیم. سفید رود خیلی قشنگ بود البته در شهر منجیل مثل قبل بادهای شدیدی می وزید.

1

بعد به شهر زیبا کنار رفتیم و تو برای دومین بار دریا رو دیدی. از دیدن اون همه آب به وجد اومده بودی و می گفتی آب...آب. البته اولش از این که پات رو به آب دریا برسونی می ترسیدی. در دریای زیبا کنار ترجیح دادی فقط روی ماسه ها قدم بزنی. دلخور

3

4

1

گل پسرم تو عاشق جارو، تی و خلاصه هر چیزی که دسته بلند داشته باشه هستی و با پیدا کردن این آب گیر کلی ذوق کردی و سرگرم شدی.

5

بعد به شهر رامسر رفتیم. شهربازی اون جا خوب بود و بهت حسابی خوش گذشت. در اون جا چرخ و فلکی رو که مخصوص کودکان بود سوار شدی. البته من هم کنارت ایستاده بودم. خیلی لذت بردی و با این که طول کشید تا راه بیفته ولی اصلا حوصله ات سر نرفت و ذوق کرده بودی.

14

بعد که تموم شد هنوز هم دوست داشتی سوار بشی.

12

در کل اون شب خیلی خوشحال بودی. ما نشسته بودیم روی صندلی و تو برای خودت راه می رفتی و می رقصیدی. در طول مسافرت هم هر وقت سوار ماشین می شدیم اشاره می کردی ضبط رو روشن کنیم و می گفتی : نی نای نای و دستت رو می چرخوندی. آروینم، واسه خودت یه پا رقاص شدی.خنده

این جا هم داری استراحت می کنی.

13

تله کابین رامسر هم خیلی خوب بود.

6

2

16

دریای بابلسر هم خیلی عالی بود و تو حسابی ماسه بازی و آب بازی کردی.

20

21

22

18

19

25

23

24  

 و ادامه عکس ها...

9

 

15

10

11

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان لیلی
12 شهریور 93 13:52
همیشه به سفر و شادی و خوشگذرونی آروین خاله! خوش گذشت؟؟؟؟؟
مامان آروین
پاسخ
سلام. قربونت عزیزم. سفر خیلی خوبی بود.