آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

15 ماهگیت مبارک باشه گلم...

1393/5/11 13:10
نویسنده : مامان آروین
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروین مامان، نفس مامان، پسرک ناز و دوست داشتنی من که روز به روز بزرگ تر و فهمیده تر و البته شیطون تر می شی. 15 ماهگیت مبارک باشه نفسم.

چه قدر روزها سریع می گذره. 15 ماه از اومدنت به زندگی ما می گذره و تو هر روز بزرگ و بزرگ تر می شی و من به تو وابسته تر. این قدر بهت وابسته شدم نفسم، که دیگه زندگی بدون تو رو باور ندارم. تو با کارهات، خنده هات و البته شیطنت هات رنگ و بوی دیگه ای به زندگی دو نفره من و بابایی دادی.

هر وقت می خوای شیطنتی انجام بدی به من نگاه می کنی و می خندی. از حالت خندیدنت کاملاً معلومه می خوای چی کار کنی. در این مورد گل پسرم، کاملاً شبیه بابایی هستی .

آروینم، امکان نداره ترانه ای بشنوی و همون موقع دستات رو بالا نبری و نرقصی. تازگی ها موقع رقصیدن روی نوک پاهات راه می ری و می رقصی. پسر قند عسلم، تو سراسر خنده ای، شور و نشاطی، تو زندگی منی.

همین که پیش  من باشی

همین که فرصتی باشه

همین که چشمای نازت

تو چشم آسمون وا شه

همین که گاهی دنیا رو با چشمای تو میبینم

همین که چشم به راه تو میون آینه میشینم

بازم حس میکنم زنده ام  بازم حس میکنم هستم

بگو با بودنت دل رو         به کی غیر تو میبندم

همین که پیش من هستی      تو روزایی که درگیرم

و گاهی ساده میخندم       و گاهی سخت دلگیرم

همین احساس خوبی که     دلت سهم منو داده

همین که اتفاق عشق

برای قلبم افتاده

بازم حس میکنم زنده ام

بازم حس میکنم هستم

سپاس و شکر،  ای خدای خوب و محبوبم...

پسندها (4)

نظرات (2)

سپیده
13 مرداد 93 7:53
خانمی می شه اسم اهنگ وبت با خوانندش رو بگید
مامان یه پسر بازیگوش
13 مرداد 93 10:29
سلام . به جمع همكلاسي ها خوش آمديد