آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

و باز گردش و تفریح...

1394/1/31 9:28
نویسنده : مامان آروین
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان. پنج شنبه ای که گذشت رفتیم مشهد. هم برای تفریح و هم برای این که از یک دکتر فوق تخصص کودکان نوبت گرفته بودم تا خیالمون از بابت غده هایی که در سر و گردنت به وجود اومده راحت بشه. خدا رو صد هزار مرتبه شکر ، نظر دکتر با نظر دکتر خودت یکی بود و به ما گفت نگران نباشیم.

بعد از اون رفتیم خرید و بعد از استراحت در هتل، آخر شب رفتیم حرم امام رضا (ع). هوا عالی بود و من حال و هوای دیگه ای داشتم. خیلی زیارت خوبی بود. آروینم این قدر خسته بودی که بعد زیارت، بغل بابایی خوابت برد.

1

جمعه صبح رفتیم دریاچه چالیدره، برای اولین بار بود اون جا می رفتیم. خیلی زیبا و هوا کاملاً بهاری بود. گل پسرم تو هم تا تونستی شیطنت کردی و حسابی خوش گذروندی.

عکس هنری بابایی از دریاچه چالیدره:

3

5

6

7

7

آروینم، از این عکس ها می خواستم یکی دوتا انتخاب کنم ولی دیدم ژست های جالبی گرفتی همه اش رو برات گذاشتم.

8

9

10

11

12

13

این عکس ها رو هم در باغ طرقبه ازت گرفتم:

14

15

راستی این اردک های قشنگ رو خیلی دوست داشتی برای همین ازشون عکس گرفتم تا برات یادگاری بمونه:

17

محبت پسرم، آروین گلم  محبت

دردانه ی زیبای من

عزیزتر از جانم

پاره ی تنم

دوستت دارم

صدای دلنوازت را

نگاه های معصومانه ات را

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (5)

نظرات (6)

bahar
31 فروردین 94 16:32
سلام عزیزم خوشحالم که تو هم 11 اردیبهشت به دنیا اومدی درست مثل پسر گل من
مامان آروین
پاسخ
سلام خوشحالم که با شما آشنا شدم.
مامانی آرتینا جان***
31 فروردین 94 21:15
هزار ماشاالله چه گل پسری انشالله همیشه خوش باشی.
مامان آروین
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان لیلا
1 اردیبهشت 94 9:42
منم دوستت دارم آقا آروین آخه خیلی نازی
مامان آروین
پاسخ
ما هم شما رو دوست داریم.
مامان مهدیه
1 اردیبهشت 94 22:13
سلام عزیزم،اروین جونم عکسات خیلی نازن...انشالله همیشه به گردش و تفریح
مامان آروین
پاسخ
قربونت مهدیه جون، لطف داری.
شیما مامان شاهین کوچولو
1 اردیبهشت 94 22:22
سلام مامانی . ممنون بهمون سر زدی... ماشاله پسر نازی داری... تولدشم پیشاپیش تبریک میگممرسی گلم.
**مامان ایلیار**
6 اردیبهشت 94 15:29
سلام به مشهدی ها!!!! زیارت قبول، راستی به عکستون تو مسابقه نی نی سایت رای دادم
مامان آروین
پاسخ
سلام خیلی لطف کردی عزیزم.