آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

مسافرت در کنار گل پسر

1394/3/10 12:07
نویسنده : مامان آروین
1,752 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نفس من، اواخر اردیبهشت ماه به اتفاق مامان جون و آقا جون رفتیم مسافرت. ببخشید گل پسرم که پست مسافرت رو با تأخیر گذاشتم. مدتیه سرم خیلی شلوغه. از طرفی دارم خودم رو برای ارائه مقاله در همایش بین المللی مهارت آماده می کنم. روزی که فهمیدم مقاله ی من از بین هزار و صد مقاله، برای ارائه پذیرفته شده ، نمی دونستم از خوشحالی چیکار کنم. خلاصه قند عسلم مامانی حسابی درگیر کاراش شده.

مسافرت در کنار تو قند عسل خیلی بهمون خوش گذشت. خیلی پسر خوبی بودی و اصلاً اذیتمون نکردی و در طول مسافرت پوشکت رو به جز یک بار خیس نکردی. شمال هوا عالی بود و طبق معمول تو آقا پسر عشق آب، کلی از آب بازی در دریا کیف کردی. 

1

 2

3

4

5

6

 6

7

8

10

11

13

آروینم عاشق توت فرنگی هستی، در ساحل توت فرنگی می فروختن و تو تا تونستی خوردی اینم مدرکش: خندونک

13

از اون جایی که اسب های ساحل تمیز بودن، مامانی یه دل سیر سوارکاری کرد و در آخر یه عکس یادگاری با اسب ساحل گرفتیم.

13

قند عسلم، کبودوال هم خیلی عالی بود. هوا خیلی خوب و مناظر بسیار زیبا بود. البته چون عکس ها خیلی زیاده بقیه اش رو در ادامه مطلب برات می ذارم.

یک عکس یادگاری زیبا در کنار مامان جون و آقا جون:

14

اینم مناظر زیبای کبودوال:

15

16

17

 17

آروین مامان در طول مسیر دائماً در حال خوردن گوجه سبز بودی. گوجه سبز هم خیلی دوست داری.

21

18

19

20

قبل از رفتن به شمال دو روزی در تهران موندیم. اوشون فشم و پارک آب و آتش واقعاً زیبا بودن.

22

23

23

24

25

26

27

اینم عکس خانواده سه نفره ما به همراه پل طبیعت:

27

 گل پسرم، این عکس ها رو هم موقع برگشت در پارکی در شاهرود گرفتم. پارک خوبی بود و خیلی بهت خوش گذشت.

30

2

محبت عاشقتم آروینم محبت

پسندها (7)

نظرات (4)

ناهید
17 خرداد 94 11:21
سلام خانومی..بابت پذیرفته شدن مقالتون بهتون تبریک میگم...عکسای قشنگی گرفتید... . از اینکه گفتید فقط یه بار پوشکشو خیس کرده یعنی جیششو میگه؟...چه جوری باش کار کردید که جیششو میگه؟...پسر من که همکاری نمیکنه...برام عجیبه مثه بلبل حرف میزنه..درک خوبی هم داره..ولی جیش نمیگه این سه روز تعطیلی تو خونه موندیم نرفتیم جایی که اونو از جیش بگیرم...ولی دو بار هم که گفت جیشش رفته بود..
مامان آروین
پاسخ
سلام عزیزم. برات کاملاً در وبلاگت توضیح دادم. موفق باشی.
مامان سيد امير علي
21 خرداد 94 8:17
واي چه خنده ي قشنگي.عاشق خنده ي بچه هام.الهي هميشه آروين جون بخنده...
مامان آروین
پاسخ
مرسی عزیزم
لیلا
21 خرداد 94 9:38
سلام عکس های قشنگی گرفتین،شمال واقعازیباست،عزیزم کبودوال کجای شمالهء جزء کدوم شهرشماله؟منم خیلی دلم میخوادوقتی پسرم بزرگترشدببرمش شمال.انشاالله همیشه خوب وخوش باشید.
مامان آروین
پاسخ
سلام عزیزم. در وبلاگت می خواستم در قسمت نظرات هم بنویسم کبودوال کجاست ولی خطا می ده و هیچ نظری نمی شه ثبت کرد.کبودوال در استان مازندران و نزدیک علی آباد کتول هست. خیلی زیباست حتما برین.
مامان حسین
21 خرداد 94 9:41
سلام عزیزم،عکس های قشنگی گرفتین،شمال واقعازیباست،عزیزم کبودوال کجای شماله؟جزءکدوم شهرشماله؟منم خیلی دلم میخوادوقتی پسرم بزرگترشدببرمش شمال
مامان آروین
پاسخ
سلام مرسی خانومی. کبودوال در استان مازندران و نزدیک علی آباد کتول هست. خیلی زیباست حتما برین پشیمون نمی شین.