آروین گلمآروین گلم، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

به دنیا آمدی تا دنیای من شوی...

به مناسبت بیست ماهگی گل پسر ( البته با کمی تأخیر)

1393/10/15 7:59
نویسنده : مامان آروین
355 بازدید
اشتراک گذاری

تو خودت نمره بیستی ***** تو خودت نمره بیستی

کسی مثل تو ندیدم ***** توی قصم نشنیدم

نه قدیما و نه حالا ***** هیشکی نیست اون قدو بالا

کسی مثل تو بلد نیست ***** همه چیش یک باشه هم بیست

تو رکوردارو شکستی ***** توی هر قلبی نشستی

تو خودت نمره بیستی ***** تو مثل هیچ کسی نیستی

 

آروین جونم 20 ماهگیت مبارک باشه عزیز دل مامان.

ببخشید گل پسرم این روزا سرم خیلی شلوغه برای همین نتونستم زودتر خاطرات قشنگمون رو بنویسم.

عزیزکم، هر روز که می گذره و تو بزرگ تر می شی ، شیرین زبون تر، دلرباتر و خوردنی تر می شی.

من و بابایی دوست داریم همیشه و همیشه در کنارمون باشی قند عسلم. اون روز بابایی اومده می گه اس ام اس اومده براش و تو گفتی اس ام اسی اومد. بابایی کلی ذوق کرده بود نفس مامان.

مدتی قبل  اگه چیزی می خواستی و نمی دونستی که اسمش چیه می گفتی: از اینا خواست و ما کلی بهت می خندیدم و قربون صدقه ات می رفتیم. جدیدا می گی از اینا می خواد. اگر هم اسمش رو بلد باشی که می گی.

پیشرفتت در یادگیری لغات عالیه و کم کم همه فعل ها رو هم به درستی به کار می گیری. مدتیه شبا شیر که می خوری نمی خوابی و یک نیم ساعت یک ساعتی بعدش بیداری. چند شب قبل که در تختت گذاشتم بهم گفتی : پتو بنداز. یعنی می خواستم قورتت بدم از بس با نمکی. هر وقت می ری در اتاق و چشمت به جارو برقی می یفته، دسته جارو رو بر می داری و می گی : جارو بکشم.  دیشب گوجه بادمجون درست کردم تا دیدی می گی گوجه باجون.

نرم افزار نی نی هوش که در موبایلم نصب کردم به یادگیریت خیلی کمک کرد. الان از  30 تا حیوون فقط 5 تاش رو هنوز یاد نگرفتی. بقیه حیوونا رو هم با زبون شیرین خودت به این صورت می گی:

 کانگورو :  کاگورو و

 گوسفند:  گوستن

زرافه: زافه

زنبور: زمبو

 به آهو هم می گی کاگورو. فکر کنم چون رنگ و کمی شکل سرشون مثل همه. 

تموم 12 وسایل نقلیه رو می شناسی و به خوبی می گی البته هلکوپتر رو می گی کوپتر، هواپیما: هیما و متاسفانه بالن رو هر چی بهت می گم بالن ولی تا عکسش رو می بینی می گی : باکمک. منظورت بادکنکه عزیزم. البته حق داری چون خیلی شبیه بادکنکه.

13 نوع میوه رو هم بلدی گل پسرم ولی توت فرنگی رو نمی گی و گیلاس رو تا می بینی می گی: گی . جالب این جاست اگه بهت بگم آروین بگو گیلاس می گی گیلاس.

 کیوی رو هم می گی کی

 گلابی: گابعی

پرتقال: اپتقال

از 10 مورد طبیعت فقط رنگین کمون رو نمی گی. بهت می گم:

 آروین ماه کجاست: آسمونا

ستاره کجاست: آسمونا

خورشید کجاست: آسمونا

از 34 نوع اشیا گفتن پیراهن، شلوار، لیوان، دوربین، چراغ راهنمایی ، لامپ و سی دی برات سخته و تا عکس مداد رو می بینی می گی نقاشی. هر چی هم بهت می گم آروین با مداد نقاشی می کشن و این مداده باز هر بار که می بینی می گی نقاشی.

تلفن رو می گی: تفن

مسواک: اسکاک

بهت می گم:

اسمت چیه: آرنین

فامیلت چیه: صادگی

اسم بابا چیه: علی

اسم مامان چیه: اسانه

شعر یه توپ دارم قل قلیه رو هم این طوری می خونیم:

یه توپ دارم ...... قلی قلیه

سرخ و سفید و .......... آبیه

می زنم زمین.............. هوا می ره

بعد می گی: نمی دونی و دستت رو به علامت نمی دونی تکون می دی.

من این توپو............ نداشتم

بابام بهم ................ عیدی داد

یه توپ .................قلی قلی داد.

وقتی تلفن رو می گیری اول می گی: سمام خوبی؟ با تاکید بر حرف ب.

وقتی چیزی رو می دی بهمون می گی : بهیین behayeen  یعنی بفرمایین.

اینا هم عکسات گل پسرم در ماه نوزدهم:

 

شب یلدا، آروین و آرشیدا

1

 2

گل پسرم ژله دوست داری برای همین دو تا ژله درست کردم بردم خونه مامان جون تا دور هم بخوریم. اینم عکسش از نزدیک:

3

البته تا رسیدیم اون جا شکلات های روش همه ریخته بود توی ظرف. برای همین تزیینش تغییر کرد. غمگین

این جا هم با آرشیدای گلم مشغول خوردن کیک هستین.

4

5

تولد بهار جونم بهت خیلی خوش گذشت:

6

7

20

اینم نمونه ای از شیطنت هات نفس مامان:

8

9

آروین شیطون در حال متر کردن:

9

عزیزکم از بین اسباب بازی هات عاشق دو تا چیز هستی: توپت و بادکنک. از تموم بادکنک های تولدت فقط سه تای دیگه مونده که مطمئنم عمر اونا هم کوتاهه. خندونک

10

11

12

باغ گل کنار چشم های تو بی طراوت است ...

تو از بس برای من عزیزی  خودم را فراموش کرده ام ...

 

                                                            جانکم

 

فدای تو تمام لحظه های من

*عاشقتم آروین من*

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (0)